Urząd Miejski w Choroszczy ogłosił nabór na stanowisko Inspektora w Wydziale Finansowym. Urząd oferuje pracę na pełen etat na umowę o pracę na zastępstwo. Wśród niezbędnych wymagań od kandydata znajdują się m.in. : posiadanie wykształcenia wyższego magisterskiego o specjalności rachunkowość, finanse, administracja oraz prawo jazdy kat. B.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Biurze Podawczym do godz. 12:00 w dniu 15 kwietnia 2022 roku. Koperta powinna być opatrzona dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko inspektora w Wydziale Finansowym”. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wskazanym terminie, nie będą rozpatrywane.
Pełną treść ogłoszenia prezentujemy poniżej:
Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
- posiadanie wykształcenia wyższego magisterskiego o specjalności rachunkowość, finanse, administracja, prawo,
- posiadanie praw jazdy kat. B.
- Wymagania dodatkowe:
- doświadczenie zawodowe związane ze specyfiką danego stanowiska
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- rzetelnego i terminowego księgowania wpłat dla każdego rodzaju należności i dla każdego podatnika na kontach księgowych,
- uzgadniania wymiaru w/w należności z rejestrem przypisów i odpisów,
- księgowania przypisów i odpisów dokonywanych w ciągu roku,
- prowadzenia dziennika zbiorczego podatku od nieruchomości od osób prawnych i księgowania wpływów w/w należności,
- kwartalnego zamykania kont podatników i uzgadnianie z dziennikiem obrotów,
- prowadzenia egzekucji należności podatkowych poprzez wystawianie upomnień i tytułów wykonawczych,
- sporządzania sprawozdań statystycznych,
- kontroli terminowości wpłat należności podatkowych od podatników,
- miesięcznego uzgadniania dziennika obrotów z poszczególnych rodzajów należności z księgowością analityczną,
- wydawania zaświadczeń o stanie zaległości podatkowych,
- prowadzenia całości spraw związanych z opłatą skarbową,
- prowadzenia kontroli w zakresie prowadzonych spraw – łącznie z kontrolą terenową,
- kontroli formalno-rachunkowej dokumentów.
- Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- życiorys (CV),
- kopie świadectw pracy,
- kopie dyplomów potwierdzające posiadane wykształcenie, uprawnienia, praw jazdy,
- kopie zaświadczeń potwierdzających ukończenie kursów lub szkoleń,
- oświadczenie kandydata o tym, iż nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
Szczegółowe informacje (w tym wymagane w aplikacji załączniki) znajdują się w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Choroszcz