Urząd Miejski w Choroszczy poszukuje po raz kolejny pracownika do wydziału finansowego na stanowisko podinspektora w wymiarze pełnego etatu gdyż poprzednia rekrutacja nie zakończyła się sukcesem. Osoby chcące ubiegać się o stanowisko muszą złożyć dokumenty do godz. 12.00 dnia 10 stycznia 2024 roku.
Poniżej publikujemy treść ogłoszenia z Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Choroszczy:
Stanowisko Podinspektor w Wydziale Finansowym
- Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
- posiadanie wykształcenia wyższego lub średniego o specjalności rachunkowość, finanse, ekonomia.
- Wymagania dodatkowe:
- posiadanie co najmniej 3 – letniego stażu pracy w księgowości (preferowane doświadczenie w księgowości budżetowej),
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- sporządzanie zaświadczeń o wynagrodzeniu dla pracowników Urzędu Miejskiego i Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej,
- sporządzanie sprawozdań z zakresu funduszu płac dla pracowników Urzędu Miejskiego i Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej,
- sporządzanie list płac oraz ich zestawień zbiorczych dla pracowników Urzędu Miejskiego
i Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej, - sporządzanie deklaracji rozliczeniowych z ZUS i prowadzenia spraw związanych z rozliczeniem składek na ubezpieczenia ZUS dla pracowników Urzędu Miejskiego i Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej,
- sporządzanie kart wynagrodzeń pracowników dla pracowników Urzędu Miejskiego i Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej,
- sporządzanie kart wynagrodzeń z tytułu umów cywilno – prawnych, kart diet,
- prowadzenie spraw związanych z rozliczeniami z PFRON,
- kontrola formalno-rachunkowej dokumentów,
- naliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych i prowadzenie spraw rozliczeniowych w Urzędami Skarbowymi związanych z podatkiem dochodowym,
- sporządzanie informacji i deklaracji do urzędów skarbowych związanych z rozliczeniami podatków dochodowych,
- przygotowywanie i opracowywanie dokumentów księgowych Urzędu Miejskiego i Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej do realizacji kasowej oraz przelewowej , sporządzanie poleceń przelewów,
- rozliczanie dotacji otrzymanych na przeprowadzenie wyborów, spisów powszechnych,
- współpraca przy pracach nad projektem budżetu,
- sporządzanie sprawozdań z wykonania budżetu oraz środków pozabudżetowych,
- pomoc przy opracowywaniu projektów uchwał Rady oraz zarządzeń w sprawach finansowo-budżetowych,
- sporządzanie sprawozdań statystycznych.
- Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- życiorys (CV),
- kopie świadectw pracy,
- kopie dyplomów potwierdzające posiadane wykształcenie, uprawnienia,
- kopie zaświadczeń potwierdzających ukończenie kursów lub szkoleń,
- oświadczenie kandydata o tym, iż nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
Do wymaganych dokumentów aplikacyjnych powinno być dołączone oświadczenie o treści zgodnej z załącznikiem do niniejszego ogłoszenia. Pełna treść ogłoszenia TUTAJ.
Uwaga:
Kandydat, który zamierza korzystać z uprawnienia, o którym mowa w art.13a ust.2 ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o zmianie ustawy o służbie cywilnej oraz niektórych innych ustaw (Dz.U.Nr 201, poz.1183), jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego stopień niepełnosprawności.
Warunki pracy na stanowisku:
W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym umowa zostanie zawarta na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy.
Informacje dodatkowe:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł powyżej 6%.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Biurze Podawczym Urzędu Miejskiego w Choroszczy (Choroszcz, ul. Dominikańska 2,) z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko…..” w terminie do godz. 12.00 dnia 10 stycznia 2024 roku.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wskazanym terminie, nie będą rozpatrywane.
Informacja o wynikach naboru zostanie zamieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Choroszczy (https://bip.choroszcz.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Miejskiego w Choroszczy (Choroszcz, ul. Dominikańska 2).
źródło: Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Choroszczy