Urząd Miejski w Choroszczy szuka ludzi do pracy. W urzędzie czeka etat w Wydziale Finansowym na stanowisku podinspektora w wymiarze całego etatu. Osoby chcące ubiegać się o stanowisku muszą złożyć dokument do godziny 12.00 dnia 27 maja 2024 roku.
Poniżej publikujemy treść ogłoszenia z Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Choroszczy:
Stanowisko Podinspektor w Wydziale Finansowym
”
- Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
- posiadanie wykształcenia licencjackiego lub magisterskiego o kierunku rachunkowość, finanse, ekonomia, prawo, administracja
- Wymagania dodatkowe:
- nie dotyczy
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Rzetelnego i terminowego księgowania wpłat dla każdego rodzaju należności i dla każdego podatnika na kontach księgowych w następujących wsiach: Dzikie, Ruszczany, Żółtki, Porosły, Kolonia Porosły, Mińce, Rogówek, Łyski, Kolonia Rogowo, Złotoria, Kolonia Złotoria, Klepacze oraz m. Choroszcz.
- Uzgadniania wymiaru w/w należności z rejestrem przypisów i odpisów.
- Prowadzenia dziennika zbiorczego podatku od nieruchomości od osób prawnych
i księgowania wpływów w/w należności. - Kwartalnego zamykania kont podatników i uzgadnianie z dziennikiem obrotów.
- Prowadzenia egzekucji należności podatkowych poprzez wystawianie upomnień i tytułów wykonawczych.
- Sporządzania sprawozdań statystycznych.
- Kontroli terminowości wpłat należności podatkowych od podatników i inkasentów.
- Miesięcznego uzgadniania dziennika obrotów z poszczególnych rodzajów należności
z księgowością analityczną. - Wydawania zaświadczeń o stanie zaległości podatkowych.
- Prowadzenia całości spraw związanych z opłatą skarbową.
- Prowadzenia kontroli w zakresie prowadzonych spraw – łącznie z kontrolą terenową.
- Kontroli formalno-rachunkowa dokumentów.
- Przygotowywania dokumentów do archiwum
- Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- życiorys (CV),
- kopie świadectw pracy,
- kopie dyplomów potwierdzające posiadane wykształcenie, uprawnienia,
- kopie zaświadczeń potwierdzających ukończenie kursów lub szkoleń,
- oświadczenie kandydata o tym, iż nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu
za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe, - oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
Do wymaganych dokumentów aplikacyjnych powinno być dołączone oświadczenie o treści zgodnej z załącznikiem do niniejszego ogłoszenia
Uwaga:
Kandydat, który zamierza korzystać z uprawnienia, o którym mowa w art.13a ust.2 ustawy
z dnia 19 sierpnia 2011 r. o zmianie ustawy o służbie cywilnej oraz niektórych innych ustaw (Dz.U.Nr 201, poz.1183), jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego stopień niepełnosprawności.
Warunki pracy na stanowisku:
W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym umowa zostanie zawarta na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy.
Informacje dodatkowe:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł poniżej 6%.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Biurze Podawczym Urzędu Miejskiego
w Choroszczy (Choroszcz, ul. Dominikańska 2,) z dopiskiem: „Dotyczy naboru z dnia 15.04.2024
na stanowisko podinspektora w Wydziale Finansowym” w terminie do godz. 12.00 dnia 27 maja 2024 roku.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wskazanym terminie, nie będą rozpatrywane.
Informacja o wynikach naboru zostanie zamieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Choroszczy (https://bip.choroszcz.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Miejskiego w Choroszczy (Choroszcz, ul. Dominikańska 2).”
Szczegóły i załączniki znajdziecie tutaj.
źródło: Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Choroszczy