Urząd Miejski w Choroszczy planuje zatrudnić dwie osoby na stanowiskach podinspektorów. Poszukuje również chętnych na staż. Praca czeka w Wydziale Spraw Obywatelskich oraz Wydziale Inwestycji i Infrastruktury. Stanowisko odbywania stażu nie jest wskazane w ogłoszeniu.
Staż
Osoby, które chcą ubiegać się o staż powinny do 30 stycznia 2023 złożyć osobiście lub wysłać mailem list motywacyjny, CV oraz dokumenty potwierdzające wykształcenie oraz dotychczasowy przebieg pracy na maila urząd@choroszcz.pl lub złożyć je osobiście w Urzędzie Miejskim (ul. Dominikańska 2). Preferowane jest wykształcenie średnie lub wyższe w zakresie administracji, prawa lub ekonomii. Szczegółowych informacji udziela p. Dorota Tomicka, tel.: 85 713 22 11.
Podinspektor w Wydziale Inwestycji i Infrastruktury
Osoby chcące się ubiegać o to stanowisko muszą spełnić następujące warunki: posiadać obywatelstwo polskie, pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku, posiadać wykształcenie wyższym techniczne w zakresie budownictwa, drogownictwa lub pokrewnych oraz posiadanie praw jazdy kat. B.
Dodatkowymi wymaganiami są: posiadanie minimum 3-miesięcznego zatrudnienia administracji publicznej, znajomość prawa budowlanego, ustawy o drogach publicznych, prawa zamówień publicznych, ustawy o ochronie przyrody w zakresie wycinki drzew i krzewów, ustawy o samorządzie gminnym oraz przepisów wykonawczych do ww. ustaw, znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego oraz praktyczna umiejętność pracy przy komputerze,
Wymagane dokumenty:
-
list motywacyjny,
-
życiorys (CV),
-
kopie świadectw pracy,
-
kopie dyplomów potwierdzające posiadane wykształcenie, uprawnienia, prawo jazdy,
-
kopie zaświadczeń potwierdzających ukończenie kursów lub szkoleń,
-
oświadczenie kandydata o tym, iż nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
-
oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
-
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych (wzór w ogłoszeniu o naborze)
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Biurze Podawczym Urzędu Miejskiego w Choroszczy (Choroszcz, ul. Dominikańska 2,) z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko…..” w terminie do godz. 12.00 dnia 30 stycznia 2023 roku.
Szczegóły dotyczące naboru tutaj.
Podinspektor w Wydziale Spraw Obywatelskich
Osoby chcące się ubiegać o to stanowisko muszą spełnić następujące warunki: posiadać obywatelstwo polskie, pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku, posiadać wykształcenie wyższe magisterskie o specjalności administracja, prawo, ekonomia, zarządzanie, posiadanie praw jazdy kat. B. Wymaganiem dodatkowym jest co najmniej roczny staż pracy w administracji publicznej.
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie zajmowała się prowadzeniem spraw związanych z ewidencją ludności, organizowaniem i nadzorowaniem działań na rzecz powszechnego obowiązku obrony.
Wymagane dokumenty:
-
list motywacyjny,
-
życiorys (CV),
-
kopie świadectw pracy,
-
kopie dyplomów potwierdzające posiadane wykształcenie, uprawnienia, prawo jazdy,
-
kopie zaświadczeń potwierdzających ukończenie kursów lub szkoleń,
-
oświadczenie kandydata o tym, iż nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
-
oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
-
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych (wzór w ogłoszeniu o naborze).
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Biurze Podawczym Urzędu Miejskiego w Choroszczy (Choroszcz, ul. Dominikańska 2,) z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko…..” w terminie do godz. 12.00 dnia 30 stycznia 2023 roku.
Szczegóły dotyczące naboru tutaj.
Na podstawie choroszcz.pl oraz Biuletynu Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego w Choroszczy